Laatupolitiikka
Asiakkaiden tyytyväisyys ja luottamus ovat Porkalle erittäin tärkeitä. Tämän vuoksi yritys on sitoutunut tarjoamaan ainoastaan parasta laatua tuotteissaan ja palveluissaan. Porkan laatupolitiikka on keskeinen osa yrityskulttuuria ja kaikkea toimintaa. Se on sitoumus ei ainoastaan asiakkaille, vaan myös työntekijöille, yhteistyökumppaneille ja ympäristölle.
Laatu ohjaa kaikkea toimintaa, mikä tekee Porkasta luotettavan kumppanin nyt ja tulevaisuudessa. Laatupolitiikka perustuu keskeisiin periaatteisiin, jotka ohjaavat toimintaa päivittäin.
Asiakastyytyväisyys
Porkka pyrkii jatkuvasti kehittämään tarjontaansa vastaamaan ja ylittämään asiakkaiden tarpeita ja toiveita kaikissa kylmätilaratkaisuissa.
Jatkuva parantaminen
Laadunhallinta on keskeinen osa Porkan johtamista ja koko toimintaketjun hallintaa alihankkijoista valmistukseen ja kylmätilaratkaisujen toimittamiseen.
Henkilöstön sitoutuminen
Laadun ylläpito ja parantaminen on yhteinen tehtävä Porkassa. Jokainen työntekijä on sitoutunut työnsä korkeaan laatuun.
Yhteistyökumppanien valinta
Porkka valitsee yhteistyökumppaninsa huolella, jotta he jakavat sitoutumisen korkeaan laatuun. Toimittajat ja kumppanit noudattavat samoja korkeita laatuvaatimuksia, jotka Porkka asettaa itselleen.
Lainsäädännön ja standardien noudattaminen ja seuranta
Porkka on sitoutunut noudattamaan kaikessa toiminnassaan voimassa olevia lakeja, säädöksiä ja alan standardeja. Aktiivisella seurannalla varmistetaan tuotteiden ja palveluiden vaatimusten mukaisuus niiden koko elinkaaren ajan.
Ladattavat materiaalit:
Lloyd’s Register on sertifioinut Porkan laatujärjestelmän.